poniedziałek, 13 stycznia 2014

Placki warzywno fetowe

Ponieważ od jakiegoś czasu preferuję dietę w stylu wege, postanowiłam pobawić się w kuchni tym, co akurat mam. A miałam:

Marchewkę,
Cebulę
Szpinak mrożony
ser feta
ziemniaki
pieczarki
czosnek
jajka
mąkę

Wszystko w ilości jak na zdjęciu plus jedna średnia cebula, a mąki dałam tak 3 czubate łyżki. I wrzuciłam odrobinę posiekane do rozdrabniacza.
Szpinak był zamrożony ale pięknie się rozdrobnił. Do tego przyprawę autorką na bazie ziół i soli, ale jak ktoś lubi można dać ostre lub łagodniejsze przyprawy według uznania.

Potem usmażylam jak tradycyjne placki ziemniaczane.
Synek nawet zjadł z apetytem tylko zanim z talerza nie zniknęło nie pisnęłam słowa o szpinaku :)

To dość smacznee urozmaicenie tradycyjnych placków, a dla marudzących czego to nie lubią dzieciaków, dobry sposób na przemycenie różnych warzyw.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz